Äntligen klubbkväll!

Weho! Nu är det dags att springa iväg ner på stan för att gå på clubkväll på MakeUpStore! Åh så jag vill shoppa, men måste nog hålla igen lite för plånbokens skull. Ska iallafall kolla på några lösögonfransar (eller om jag ska köpa på Kicks imorgon istället, vi får se vad jag väljer...) Sen blir det nog någon ögonskugga och rouge. Vi får helt enkelt se vad som följer med hem i en söt påse!

Jag har målat naglarna idag, igen... igår målade jag dem och sen när jag skulle knyta igen en soppåse så hade ju inte lacket torkat riktigt så halva naglarna försvann (eller ja, lacket på naglarna). Så pga en helt förstörd manikyr fick jag göra en ny, en som jag blev riktigt nöjd med (men så är det ju nästan alltid när man gör något helt nytt, man blir nöjd först och efter någon dag är man missnöjd)

Det jag ville få fram med den nya manikyren var en mörkt blå med glittriga silvertippar. Däremot så blev den lite annorlunda. Blk-Bla-Bng (hur det nu stavas) från ChinaGlaze fick bli grunden. Ett svart lack med turkost glitter i, så galet snyggt det är, jag fattar inte att jag inte har använt det tidigare?! Sen lade jag silverglitter från Depend vid nagelbanden och fadeade ut mot tippen. Skitsnyggt, även om det inte skriker vår, utan mer... nyår... om det så tycker jag om det. Snyggt och cleant.

Ja hur som, jag laddar upp bilder sen, för nu måste jag verkligen skynda mig iväg.

Kommentarer
Postat av: carro

Haha ja tänk va lite kindergubbar kan göra skillnad. Å vad trevligt med clubkväll, hoppas du fick de trevligt. Ser fram att se bilderna sedan på hur naglarna blev.

2009-04-29 @ 20:29:25
URL: http://carrobarrometer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0