Drömmar om rea

Igår skrev jag ett inlägg, men mitt internet kajkade ur och och bara halva inlägget sparades i ett utkast. SURT sa jag och orkade inte skriva om samma sak igen.

Det jag iallafall ville få fram då var att jag har suttit på cherryculture i flera dagar och trånat efter deras NYX Ultra Pearl Mania, deras Jumbopennor och nagellack. Allra helst SanFransisco från SinfulColors. De har ju alltid lite rea, men just nu så längtar jag till en bättre rea, typ som förra gången jag handlade då det var 20% på allt. Tydligen så har detta etsat sig så fast i min hjärna att jag till och med drömde om att det blev rea där inatt.

Hur besatt är man inte då, om man drömmer vackra drömmar om sminkreor?!


Kommentarer
Postat av: sminkjante

Otur att det bara var en dröm.

2009-04-23 @ 15:54:26
URL: http://sminkjante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0