Rättelse

Var iväg till MUS idag igen och frågade om det verkligen kunde stämma att minimiantalet skulle vara 50 pers. Jag själv reagerade ju på det och sen när ni kommenterade och sa att det verkligen verkade orimligt så blev jag ännu mer fundersam. Var en annan tjej där idag och hon ringde till chefen och frågade vilket minimiantalet var, tydligen så var det inte satt riktigt, men ungefär 15 person krävdes det. Maxgränsen var 40 personer.

Så antingen har jag fått det bekräftat att hon igår har fått något emot mig, eftersom båda gångerna jag har bemötts av henne så har det blivit helt fel. Eller så är det jag som hör helt konstigt... Jag hoppas att det var jag som hörde helt fel :P

Men nu får jag ändå hoppas på att 10 st till anmäler sig, för tydligen var vi endast 4 anmälda än så länge, varav 2 står jag för, jag och en kompis :P

Hoppas hoppas hoppas!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas hoppas det blir av =)

2009-04-22 @ 22:58:45
Postat av: Mia

Hoppas hoppas det blir av =)

2009-04-22 @ 22:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0