Fy för MUSprimer

Usch, kvällen fick ytterligare en major besvikelse.

Jag köpte mig en eyeprimer från MakeUpStore som skulle vara jättebra... Dum som jag är så hade jag tyvärr inte kollat på pret-tyforumet innan.

Kvällen började ju med första missödet med creamglittret, sedan när jag gjorde om makeupen så gjorde jag utan den. Efter en timme ser jag första tendenserna till att ögonskuggan börjar vecka sig och tappa färg.... Sen när jag var in på toan på kåren så ser jag att jag inte alls är svart på ögonlocken längre... jag är randig och grå.... ingen färg kvar och bara veck!

Så besviken verkligen så imorn ska jag till MUS och klaga.... Fråga om jag kanske har använt den på fel sätt eller så... den måste få en till chans iallafall...

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Nej, vad synd! Sånt där kan faktiskt förstöra en del, själva lyckan med makeupen liksom. Hoppas det löser sig!

2009-02-28 @ 12:17:50
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: Camilla

Har också den. När hon i affären använde den och applicerade ögonskugga sen så höll det hela dagen, men när jag skulle göra det själv så funkade det inte alls :S Antingen kanske man tar för lite eller för mycket?

2009-02-28 @ 12:31:52
URL: http://millieb.blogg.se/
Postat av: Karin

Usch trist...



Tack söta...visst är den COOL...me löööv

2009-02-28 @ 20:34:09
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Sarah

Haha, höll på att sätta frukostjuicen i halsen när jag läste musprimer! :D

2009-03-01 @ 11:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0