Gratis nagellack, ja tack!

Jag vet att många av er är redan med, men ni som är som jag, som tänker att "det där är bara en fluga som jag ändå aldrig kommer tjäna något på för jag är ingen stor bloggare..."

Det är så totalt fel! Jag gick med för kanske 1½ månad sedan. Jag har gjort nästan alla gratiserbjudanden som de har, köpt min kurslitteratur genom dem och kanske gått med i något erbjudande som kostat frakt nån gång. Totalt sett har jag kanske gjort av med 100 kr  (plus kurslitteratur...) men samtidigt fått SATC första säsong, gratis biobiljett, nyckelbricka för förlorade nycklar (jag som alltid förlägger mina :S), ett stort pokerset (som sambon blev sjukt glad över) och snart är jag uppe i 700kr presentkort på någon av deras affärer. Såklart finns KICKS med och jag funderar på att shoppa loss därinne med det. Tänk er 700 kr med nagellack. Det är mums!



Här ser ni att jag faktiskt lyckats få 1700p på bara 1½ månad! Så gå med du också om du inte har gjort det, för man kan faktiskt tjäna multum på det! Klicka på bilden ovanför eller klicka här: KLICK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0