Paket!

Idag innan jag åkte till skolan så hämtade jag ut ett paket jag fick avi om igår.
Gissa om jag blev glad, hade nästan glömt bort det! Det var mitt paket från 8ty8beauty. Innehållandes 9 olika ChinaGlaze lack och 9 st Nailartlack (sådana med smal pensel).

Hade även köpt några nailstickers som var på rea (jättesöta med rosetter)

Sist min inte minst så var det mina efterlängtade penslar som kom. Det var ju mest därför som jag valde att beställa från USA (och tänkte att ska jag ändå handla därifrån kan jag lika gärna slå på stort).

Tar kort på mina inköp lite senare för nu måste jag läsa minst 2 kapitel i marknadsföring av Kotler.

Så ursäkta att det blir så lite uppdatering här, har verkligen fullt upp med skolan just nu och att hinna med kvalitetstid med Älsklingen.

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Vad kul att dina saker kommit! När beställde du dem?

2009-02-10 @ 17:54:27
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0