Holografiska lack

Jag har varit på stan idag, kikat runt lite och hittat en hel del nice lack!

Måste verkligen tipsa om detta: H&M har fått in fyra olika holografiska lack i deras egna märke! Köpte tre av dem idag för den fjärde, guld, är inte riktigt min färg. Så hem kom ett blålila, ett silver och ett rosa! 49.50 går de lös på. Jag har inte hunnit testa dem ännu, men när jag har gjort det så lovar jag att jag lägger upp det här och ger er en liten recension!

Sen i samma tema vill jag tipsa om Depends lack. Har nu testat två stycken som har en holografisk effekt. Båda är helt makalösa! Aldrig sett på maken så snygga resultat. Har ett grönt som jag använde i min gröna tutorial. Där har jag använt svart som bas och sen det gröna holografiska. Ursnyggt resultat!

Idag gjorde jag den Kornblå nageltutorial och på tummen där använde jag det turkosa holografiska lacket ovanpå det kornblå lacket. Mmm, me like!

Så skynda er ut på H&M, Kicks och Lindex för att få tag på era holografiska lack, de ger ju ett sådant snyggt resultat!!!

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Spännande! Jag visste inte att H&M släppt egna holografiska lack. Det rosa låter väldigt lockande. Jag ska kika in det!

2009-01-16 @ 17:54:23
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0