Idag kom vinsten!

Idag trillade det ner en massa godsaker i min brevlåda!!!

Dels så kom vinsten från Nagelbloggen, en tidning "Naglar i norden".

Den här tidningen... jag säger bara WOW, jag är i himmelriket. Nu är de flesta bilderna på förstärkta eller förlängda naglar med akryl, gele och allt var det kan vara. Sånt kan ju inte jag, men nog kan jag bli inspirerad ändå! Man kan göra bra mycket olika designer hemma med sitt vanliga nagellack.

Såg en tjej som hade små äpplen på sina naglar. Hur häftigt som helst. Men måste vara ganska svårt att ha dem, jag skulle nog fastna typ överallt. Äpplen är väl kanske  inte det man har på naglarna för vardagen, men häftigt är det. Däremot så tror jag att sådan är nog lite svårare för mig att apa efter med vanligt nagellack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0