Tävla du med!

Sitter och läser runt på alla mina bloggar jag följer. jezis, jag måste verkligen rensa, det här går ju inte! Om jag missar en dag har jag ca 40-50 nya inlägg att läsa.

Men tillbaka till inlägget. Jag var in på lighelegancebloggen som vanligt (de som alltid gör massa fina naglar, fast i gele)

Nu har de en utlottning av tidningen Naglar, självklart vill jag ha den, letar ju i varje affär efter någon tidning som kan tänkas innehålla något om naglar, men ICKE!



Så om ni klickar på bilden så kommer ni till tävlingen hos dem och kan göra precis som jag, vinna en tidning om bara NAGLAR! Faboulous!

Light elegance är egentligen ett namn på den gelé som de använder när de gör naglar. Gelénaglar är något som jag själv testat och som jag blivit mycket nöjd med! Så självklart kan jag tipsa om detta! Han som grundade och äger LightElegance heter Jim McConnel och vad jag har förstått så är han från USA. Det här märket har funnit sedan 1999, alltså 10 år, så de borde ju veta vad de håller på med.

Så klicka på bilden och var med du också!

Kommentarer
Postat av: Karin

niice...pöss tjejen

2009-01-23 @ 10:02:29
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Anja

Vem har lurat i dig att vissa material är bättre än andra???



Det där är vad man kallar en myt!!

Det är personen som sitter framför dig som ser till omdin nagel blir skadad eller inte ...inte materialet!!!



Kolla gärna Karins notisom det i ett av inläggen där det var nageltävling!!



Mvh Anja (utbildad i både gel å akryl samt glasfiber)

2009-01-24 @ 12:04:51
URL: http://nagelterapeut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0