Alldeles för mycket tankar...

Hej alla sötnosar!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för bloggtorkan som varit här i några dagar nu (bara 2 dagar eller så, men ändå...).

Efter att jag släppte bomben för min sambo att jag ville försöka komma in på Handelshögskolan och kanske flytta till storstaden, så har jag haft ganska mycket i mitt huvud, hur jag ska göra för att komma in, om jag måste hoppa av utbildningen som jag går på nu, hur jag då ska hitta ett jobb, för något måste jag få pengar från. Sen har jag även spenderat mycket tid för att hitta något ställe eller sätt att läsa in Matte D. Ska gå till Vägledningscentrum på måndag för att försöka få svar på mina frågor, de hade stängt förra veckan pga av semester (lämpligt nog.... suck).

Men misströsta inte, jag har en hel del nytt som ska visas upp och lite testade nagellack som ska visas, bland annat mitt nya OPI matte (som ni alla säkerligen vet så är det  det rosa lacket som är på tapeten alltså), fick det nämligen i min ägo i fredags, me likey!

Nu blir det jobb i några timmar och ikväll ska jag göra iordning lite bilder och inlägg.

Tack för att ni läser min blogg och för alla era kommentarer, det är det som gör det så fantastiskt roligt att fortsätta!


Kommentarer
Postat av: Josephine- Makeuponista

Hoppas att du mår bra! :)

Rosa lacket är underbart, kan inte sluta beundra det, hihi :)

2009-07-26 @ 13:53:45
URL: http://makeuponista.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0