Champagne och nvey eco



När jag och älskling var på stan i tisdags så blev det lite väldigt nödvändig ögonskuggsshopping åt mig. Behövde nämligen en varmare version av MUS m/s Muffin (som förövrigt är min absoluta basfavorit). Så den nya varma basskuggan till mig blev MUS m/s Champagne som drar lite mer mot det gula hållet. Får se om även detta blir en favorit i min sminklåda.



Idag när jag gick hem från jobbet så slängde jag en snabb blick in mot vår ekologiska modebutik "Did u give the world som love today?" och när jag går förbi så ser jag att de har 20% på deras nvey eco-sortiment. Perfekt för mig som har tänkt att inhandla deras concealer ett bra tag, men aldrig fått pengar över till att göra det. Men nu gjorde jag slag i saken, med rabatten så betalade jag endast 188 kr för concealern som annars kostar 235 kr. Har hört så mycket bra om den så jag hoppas att den är så bra som jag förväntar mig.


Kommentarer
Postat av: Dalia

sv:Haha tack =)

Inte lika bra som din men en bra början ;)

Förresten, angående hemsidorna du beställer ifrån, hur mycket kostar frakten?



Den ögonskuggan har jag, en absolut favorit i sminkväskan!

2009-07-31 @ 09:45:44
URL: http://delile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0