Nagelvård: Nagelborste

Har suttit och gjort nya naglar nu på morgonen  och nu har tiden flygit iväg så jag måste börja göra mig iordning för jobbet 15-22. Så medans jag blippar varor på löpande band och frågar "vill du ha det på beloppet?", så får ni lite mer nagelvård att läsa. Denna gång handlar det om nagelborstens fenomenalitet

När jag rengör under naglarna så petar jag aldrig, det har jag fått lära mig att man definitivt inte ska göra. Varför vet jag inte riktigt, men har för mig att det var något med att det som håller fast nageln på fingertoppen kan skadas. Hur det nu än är så ska du INTE peta med något föremål eller med dina egna naglar under naglarna, använd istället en nagelborste. Dessutom känner man sig faktiskt mycket fräschare när man vet att man är ren under naglarna, för gud så mycket smuts det kan samlas där annars, usch!

Nagelborstar finns att köpa på de flesta affärer för några kronor, vet också att 8ty8 och head2toe har sådana att köpa för $0.23, vilket alltså är ca 2 kr. Billigt billigt! Nagelborsten till höger är från Bluebox.se och kostar 25 kr, och visst är den väl ursöt?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket program använder du när du gör dina filmer, asså vilket program sätter du ihop bilderna med :)

2009-07-11 @ 16:02:48
URL: http://gayfishes.blogg.se/
Postat av: E

Fin blogg :)

2009-07-12 @ 20:01:09
URL: http://ellennykvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0