OPI Matte på Kicks

Igår var jag på stan och som vanligt var jag in på Kicks och kikade på vad de hade. På väg ut därifrån så ser jag att på ett utav borden har de satt ut OPI-lack, och inte vilka lack som helst utan just OPI Matte kollektionen!

Ojoj vilket hallelujah-moment det var just då, Stod och höll i La Paz-itively Hot, men jag höll mig från att köpa det, får ju inte pengar förrän på fredag så jag får vänta till dess.

150 kr går godbitarna på om man köper dem på Kicks och eftersom jag inte har sett dem på någon av nätshopparna jag gillar så blir det nog att köpa på Kicks.

Vart köper du helst nagellack någonstans?

Kommentarer
Postat av: Josephine- Makeuponista

Åhhh! Hoppas mitt kicks har matte-lacken, vill ha ett men vet inte vilket. Det rosa eller mörkbruna tror jag :)

2009-07-19 @ 18:17:47
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: SaintBella

Jag väntar hellre tills de kommer till TD, är ju hutlöst dyrt att köpa i butik. SÅ hypade är de nog inte, tycker jag. Är faktiskt mest inne på den vita, bäddar för grymt snygga nail arts.

2009-07-20 @ 03:23:51
URL: http://saintbellabeauty.blogspot.com
Postat av: Alexlyndra

De lär ju komma till H2T tror jag, i alla fall av vad jag hört. :)

2009-07-20 @ 11:43:39
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: Lea (Marisu)

Det mörkbruna ser riktigt spännande ut, även det mörkblå. Själv handlar jag helst mina lack på h2t, så hoppas de kommer dit..

2009-07-20 @ 14:51:48
Postat av: ems,

riiiiiiiiiiiiiiktigt snygga är dom! är så sugen på ett

2009-07-22 @ 02:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0