OPI Suede

Nu är det nästan så att jag blir lite väl rädd att de ända lacken vi får i höst är matta lack, nog för att jag älskar den finishen som blir, men nu börjar det bli lite komiskt.

ALU visade igår den nya kollektionen som OPI kommer med senare i höst. Även dessa är matta, men med en mer "mocka"look. Istället för OPI Matte som är utan skimmer så kommer dessa nya mockalack ha ett härligt skimmer i sig. Det låter ju faktiskt ganska intressant med tanke på att det lacket som jag kände mest ha-begär för i OPI Matte var det rosa La Paz-itively Hot, vilket ändå har lite skiftningar i sig och är inte helt platt som de andra matta nyanserna är.

Lika som det var med Matte-kollektionen så handlar det om OPIs äldre favoritlack i ny finish, från glansigt till mocka.

Jag ser verkligen fram emot att få se dessa lack swatchade och hänger på ALU mest hela tiden för att förhoppningsvis få se dem. För att se flaskorna på bild kolla ALU's inlägg som är länkat.

Källa: All Laquered Up

Vad tycker du? Behövs det fler matta lack eller är du trött på trenden redan innan den kommit helt?

Kommentarer
Postat av: sara

matta lack kan vara snygga, dock så vill man ju inte BARA se såna i höst. :)

2009-07-20 @ 23:22:08
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

Jag har slutat säga aldrig, men jag känner inte att det är riktigt min kopp te.

2009-07-21 @ 09:25:56
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Josephine- Makeuponista

Jag ska köpa mig ett matt lack idag om dom finns kvar :D

2009-07-21 @ 09:29:40
URL: http://makeuponista.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0