Rea på Cherryculture!

Just nu är det rea på Cherryculture som är det ställe där jag handlar mina NYXlack och LAcolors!
20%rabatt på allt om man handlar över $50, tyvärr är jag så pank att jag inte har råd att avvara $50, men tänk så mycket budgetsmink och lack man hade kunnat få för detta?

Det jag tycker är sjukt bra med Cherry är deras fraktpriser, handlar du för $0-50 kostar frakten 9.95, $50-100 kostar den 19.95 och över $100 kostar det 29.95. Alltså är frakten mycket bättre än från t.ex head2toe där jag betalade $32 för mitt paket som kostade $32

Rean håller på till den 7e juli och du måste ange koden GR4S för att få rabatten.

Klicka på bilden för att komma till butiken.


Det jag hade absolut beställt om jag hade haft pengar är detta snygga paket  med Neonlack, endast $6 för 4 st nagellack. Ganska billigt va?



Kommentarer
Postat av: Chrissie

Sv: Tackar :) Är 75% rabatt hos Wedins ;) Man måste ju passa på :)

2009-07-05 @ 21:08:21
URL: http://jinxedchrissie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0