Sex härliga Rodeo Diva!

Nyss hemkommen från träning och möts av massor av kommentarer! Många som vill vara med och tävla, helt sjukt roligt!!!

Dock måste jag poängtera en sak som jag märker att många missar; att svara på frågan jag har ställt.
VIKTIGT! Utan svar INGEN lott VIKTIGT!


Mina nya lack som kom idag är helt fab! Längtar tills jag får swatcha dem, tyvärr kan jag inte göra det idag, ska på 50årsfest imorgon som är fancy värre, så mina festnaglar gjorde jag redan igår och jag kan inte förstöra dem nu innan festen.

Så lite swatches får ni se under söndagen, då jag förmodligen ligger hemma och är smått bakfull om jag känner mig själv rätt...

Kommentarer
Postat av: rebecka

hej jag har en fråga till dig. ANvänder du lösnaglar eller dina vanliga? Om du använder dina vanliga blir dom inte missfärgade efter ett tag? Bra blogg (Y)

2009-08-01 @ 08:05:01
URL: http://rebeckahjerpe.blogg.se/
Postat av: rebecka

tack för att du svarade på min fråga. Ska jag spara ut riktigt långa och starka naglar så jag också kan måla dom snyggt :).

2009-08-01 @ 14:13:46
URL: http://rebeckahjerpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0