Today is today

Idag har det blivit lite dålig uppdatering, har försökt spendera lite tid med släkt och älsklingens släkt. För ibland kan det inte vara lätt att vara ihop med mig, så osocial som jag kan bli på kvällarna när jag blir helt uppslukad av olika bloggar som skriver så bra, så roligt och intressant. Sedan att jag målar naglarna i flera timmar var och varannan dag gör ju inte saken bättre. Sen blir jag så koncentrerad när jag ska skriva om målningen så jag hör inte ett smack av vad älsklingen säger.

Ja, det är tur att han älskar mig så pass som han ändå gör, för hur skulle han annars stå ut?! Haha så det kan gå när man brinner för något.

Kvällens smutsiga sak var iallafall när jag fick lov att rensa ogräs vid kolonilotten med mina nya snygga vita naglar. Inte populärt hos mig kan jag lova. Dessutom brände jag mig på en brännässla, det svider på mitt högra ringfinger. Goda nyheten är iallafall att vi verkar få lite egenodlad sallad, rädisor, morötter och brytbönor, kanske vi får någon squash också om vi har tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0