Gårdagens shopping.



Tadaa! Här är shoppingen från igår. har budgetshoppat lite, om man bortser från nagel balsamet och masken från MUS.

Masken från MUS är mudmask, ska försöka rengöra min hud och lugna ner den från alla finnar som helt plötsligt har brutit ut. Har ju nästan aldrig haft finnar förut, men nu, vid 22 års ålder så ser jag ut som ett lättare pizzaface. Är det någon som har varit med om liknande eller vet om det kan hända såhär, att huden kanske går igenom någon fas i denna ålder?

Hur som, så köpte jag också nagelbalsam från Trind, köpte ett förut på rea och jag tyckte det var så skönt och bra, så fick lov att köpa ett till. Detta har ingen olja i sig så man kan applicera det innan du lackar naglarna. Jag kompletterar självklart med nagelolja mellan lackningarna, men just när man har använt remover för att få bort gammalt lack och innan man applicerar nytt lack så brukar jag smörja in dem, känns underbart med denna. Rekommenderas varmt, 140 kr kostar den dock. Finns bland annat på Kicks.

Sen köpte jag några strassstenar från Tiimari (de som det står Smart DIY på), kan tro att de fungerar, vi får se, ska testa senare. Köpte blå droppar, rosa blommor och gröna ovaler, 14 kr gav jag per styck.

Nagellacket från IsaDora är deras färg Galaxy, Åhléns börjar med rea nu och hade en hel lådda full med IsaDoralack för 29kr/st. Helt okej och jag plockade på mig denna plus två till, men de är en hemlighet än så länge ;)

På Kicks blev det även en nagelbandspusher för 25 kr, alltid bra att ha, kunna putta bak nagelbanden lite inför en manikyr.

Resten är resultatet från Tiimari, rosa och grönt glitter, gröna småpärlor och korallfärgade paljetter. Tänkte experimentera med lite annat material och se hur det fungerar, så då blev det paljetter och småpärlor.

Nu är det dags för arbete, 12-19. Syns ikväll!

Kommentarer
Postat av: sara

vill också ha den dära mudmask! :)

2009-06-11 @ 10:12:34
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/
Postat av: Makeuponista

Mudmask är toppenbra, älskar den! Fina grejer du hittade, ska också spana in tiimari i jakt på stenar, har ju massor runda då jag köpte ett hjul, men andra former är också fint :)

2009-06-11 @ 11:53:57
URL: http://Makeuponista.wordpress.com
Postat av: AAANNNAAA



Jag har åxå fått skitmkt problem me finnar!!! Vad ska man göra?? Du måste lova att skriva om masken funkade!! Hur mkt kostar den btw? :)

2009-06-11 @ 14:27:31
Postat av: Emelie

har den färgen på isadoras nagellack men jag är mörkhyad så det skär sig

hahahahah xD

annars är den snygg, och är en färgs som nästan passar till allt (utom brunt da :P)

2009-06-11 @ 18:08:41
URL: http://gayfishes.blogg.se/
Postat av: Sofia [Make-Up Your Mind]

Jag har också samma problem, att jag vid 22 års ålder plötsligt fått sämre hy än jag någonsin haft. Visst hade jag inte perfekt tidigare, men nu känns det katastrofalt. Ser fram emot att höra vad du tycker om masken.

2009-06-12 @ 00:04:02
URL: http://mym.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Så jäkla typiskt. Här tror man man äntligen är i frizonen när man blivit vuxen och så får man finnar! Från ingenstans!

2009-06-12 @ 07:24:51
URL: http://kiminostyle.blogg.se/
Postat av: Alexlyndra

Woho för lösglitter! Jag har också tänkt köpa det, dock beställa. Till naglarna. :D

2009-06-13 @ 12:30:57
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: mariana DG

diggar bloggen tvär mkt aso

2009-06-14 @ 19:41:55
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0