MUSrea

Idag har jag varit nere på stan en sväng, gick först förbi Lust&Fägring för att boka tid för en massage. En massage behöver jag verkligen, har haft lättare nackspärr i snart 3 veckor och den vägrar gå bort... Sååå ont har jag ibland, riktigt drygt dessutom. Så fram tills den 16e juli får jag stå ut för då har jag tid. Underbart! Blir faktiskt första gången jag får massage, ska bli spännande att se om det är så underbart som folk säger.

Efter massagebokning så mötte jag upp mina vänner för en fika, en mjukglass i bägare sittandes i solen, kan det bli bättre än så? Nej, knappast! Sedan tog vi oss en snabb vända på stan, först in på MUS kikade i realådorna och hittade två ögonskuggor och en twinkle eyeshadow, dock ville expediten inte ta betalt av mig utan fortsatte sminka hon som satt där... Stod där ganska länge så till slut sket jag i det och gick vidare mot systemet med A, fick med mig en vinare och en liten cider med ny sommarsmak, jordgubb/rabarber tror jag det var.

Sen blev det att gå tillbaka till MUS igen och då fick jag med mig följande:



Twinke Eyeshadow "Apple"
M/s "Green Tea"
C/s "gravity"
 















Det blev alltså några ljusa basskuggor, sådana behövs ju tyvärr också för att få till en snygg make. Tycker inte att såna här ljusa färger är så roliga att shoppa, de ser ofta så tråkiga ut, jag är en sådan tjej som vill ha färgexplosion, älskar starka färger och kontraster.

Har du hittat något på MUSrean eller på någon annan rea värd att kolla in?


Kommentarer
Postat av: Makeuponista

Jag köpte en skugga som jag letat efter i ett halvår, så jag blev nöjd och glad. Sparar mig till i höst istället då jag ska praktisera där en dag i veckan, härliga rabatter då ;D

2009-06-24 @ 23:05:46
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Kashaya

Usch jag skulle aldrig ha orkat gå tillbaka om jag inte blivit betjänad första gången jag ville handla...

2009-06-24 @ 23:56:12
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Kashaya

Fina inköp by the way.=)

2009-06-24 @ 23:56:32
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: emelei

nej. inte naglarna, de kan man göra hur många man vill med maskinen kostar så mycket ;)

2009-06-25 @ 11:32:48
URL: http://gayfishes.blogg.se/
Postat av: Anna



Tack för igår, skittrevligt!!! Men jag tror jag glömde min ögonskugga kvar hos Johanna eller att du råkade få med dig den :((. Får försöka hämta upp den när jag är hemma igen

2009-06-25 @ 14:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0