Tips om gratis grejer

Jar har nu varit medlem på en sida i ganska precis 6 månader och jag är förvånad över hur bra det fungerar. Därför vill jag tipsa er om den här sidan. Den jag pratar om är självklart Gratisbio.

Antar att många av er redan har hört talas om den här sajten, men kanske inte riktigt fått tummen ur att anmäla er. Jag vet, jag var likadan, tänkte att jag inte kunde tjäna något på det. Men så fel jag hade! Efter endast 2 månader hade jag mitt första presentkort på 700 kr i handen. Tro mig om jag blev förvånad över hur enkelt det gick att tjäna ihop poäng!

Själva idén går ut på att du går in på Gratisbio, kollar på annonserna som ligger uppe (ungefär 500 st ligger uppe varje dag) och så gör du som det står i annonsen och får poäng för det. Grejerna du behöver göra varierar, vissa gånger behöver du bara klicka dig in på sidan och för det får du 1 poäng, ibland finns det erbjudanden från varierande spelsiter där du ska bli medlem och får ca 10 poäng och om du sätter in en summa pengar (olika varje gång) så får du mer poäng (ganska många poäng...). Sådana annonser kan faktiskt vara riktigt lönande, många gånger får du så många poäng för att bli medlem och att sätta in pengar, att det överstiger det belopp du har lagt ut. Exempel på det har du härnedanför. Lägg ut 150 kr och få 300 kr tillbaka. Hade själv gjort detta om det inte varit för att jag och älskling redan är medlemmar på Unibet.

Sätt in minst 150 kr och få ett presenkort på 300 kr samt 150 kr extra att spela för



När du kommer upp i 1000 poäng kan du ta ut ett presentkort på 300 kr, vilken affär du vill ha det på får du välja hos Superpresentkortet, senast valde jag på H&M och nu snart ska jag välja på Kicks. Kommer du upp i 1500 poäng så kan du ta ut 500 kr i presentkort och 2000 poäng gör att du får 700 kr. Ju längre du väntar desto mer valuta får du alltså.

Inte nog med att du får poäng för att gå in på annonserna, du kan även få poäng genom att skicka in en bild på dig och ditt presentkort du har fått eller att blogga om deras sida.

Så, eftersom jag nu sitter med 1650 poäng på mitt konto och orkar inte vänta så mycket längre till 2000, så vill jag skriva ett inlägg om dem, få lite poäng (mellan 10-1000 poäng). Detta inlägg kan man alltså säga är sponsrat.

Vill du också bli medlem hos Gratisbio så Klicka här! Blir ni medlemmar genom länken så får du 75 p att börja med eftersom du blir rekryterad av mig, rekryterar du sen fler medlemmer får du 5 p för varje medlem och blir de aktiva medlemmar som tjänar över 100 p så får du ytterligare 200 p för varje medlem.

Visst har de väl ett ganska smart system ändå? Hoppas du får många gratis presentkort hemskickade till dig!

 
(Klicka på bilden för ett registrera dig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0