Update om håret

Yes, då har sambon vart och köpt färg åt mig och jag skulle sätta mig och fixa håret nu så jag kan gå till jobbet imorgon. Sprättar upp förpackningen och har i färgcremén och vad ser jag då?! JO SAMMA SAK!!!! Testar att skaka ihop det och samma problem än en gång, massa svarta flingor/klumpar i färgen.

Vad sjutton gör jag nu?! Jag ska jobba imorgon 14-19, hur sjuttsiken vågar man sig ut från hemmet när ena sidan av huvudet är mörkblont och andra sidan är oranget?!

Jag har typ panik inför vad jag ska göra... Jag hoppas på att imorgon när jag plattar håret och gör mig iordning att det inte syns om jag sätter upp det i en tofs. Jag kan bara hålla tummarna!

Men... shit också... hårbotten är ju redan färgad i mörkblond.... kommer se ännu värre ut uppsatt... GAAAAH! Vad gör man?! Kan ju inte stanna hemma för att jag har halvfärgat hår?

Nej, nu banne mig ska de få ersätta mig för alla problem jag har fått.

Måste nog ändå säga att det är en jäkla tur att det var jag som fick dessa flaskor och inte någon newbie som inte riktigt vet hur en hårfärgning ska se ut. Fatta att få i det där i håret, vem vet vad som skulle kunna hända?

Kommentarer
Postat av: michaela

usch då! lägg upp en bild på det? :O du måste klaga!

2009-06-30 @ 08:09:49
URL: http://michaelagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0