CoolNailsArt.com

Har fuskat lite idag, har inte börjat plugga ännu. Inte bra, men vad gör man inte när man tycker det är mycket roligare att kolla på folks naglar på nätet och leta roliga nagelbloggar?

Min jakt på nätet gav resultat idag. Hittade en jättetrevlig blogg med massor av inspiration. Vissa naglar och designer var lite väl amerikanska för min smak, eller kanske inte bara amerikaner som har sådana naglar, men det är vad jag tänker på när jag ser dessa extremt långa naglar. Då menar jag inte bara vanliga förlängda utan ca 8-9 cm långa nagelförlängningar!

Även fast många naglar är extremt långa så kan man hitta snygga mönster som man kan inspireras av och som man kan försöka efterlikna, även fast man inte använder sig av gelé och akryl eller liknande.

Jag letar alltid inspiration runtomkring på google och youtube. Det gör att man vidgar sina ramar lite.

Så kolla in här på coolnailsart.com

Kommentarer
Postat av: AKP

Fast, jag vet inte om jag kan bestämma om MIn blogg e bra. Men jag gillar den iaf :D

2009-03-06 @ 13:46:35
URL: http://akp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0