Aussie Miracle Moist

Jag kom på att jag nog inte har berättat resultatet från min Schamposhopping jag gjorde förut, den när jag fick hem Aussie Miracle Moist Schampo och Balsam.



Har använt det nu ett tag och jag måste säga att detta är nog det mest underbara schampo och balsam jag har testat. Själva schampot luktar helt underbart, det påminner mig om något Buggtuggummi man köpte när man var liten. När jag löddrar in det i håret så står jag och helnjuter av den sköna doften. När det kommer till balsamet så är jag dock liiite besviken, inte på resultatet utan på konsistensen, det är rinnigt, nästan som ett vanligt schampo brukar vara. Det är väl kanske en vanesak iochförsig.

Men balsamet är underbart trots den lite annorlunda konsistensen, när balsamet är ursköljt är det lent som siden och jag kan knappt sluta ta på det. I'm in loooove!

På grund av den här upplevelsen så gick jag och köpte deras 3minuters inpackning, men den är jag inte riktigt lika WOW-imponerad av. Känns lite som vilket som helst, nästan som ett balsam. Men vad vet jag? Jag är ju ingen hårfrisör och kan ingenting om hår, men en sak vet jag... Balsamet är underbart och serien doftar.... magnifikt!

Kommentarer
Postat av: Inthemake

Awww jag älska Aussie...å doften är supergod!

2009-05-28 @ 13:42:48
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0