Ibland är jag faktiskt stolt...

Dagen som har varit har gått åt till plugg och lite mer plugg. Jag och min klasskompis satt med ett seminariePM som ska vara inne på torsdag som handlar om industriell marknadsföring. Inte så jätteintressant, men det lär göras. Vi hann lite mer än halvvägs och det känns jätteskönt, ska fortsätta imorgon bitti och förhoppningsvis så blir vi klara då.

På eftermiddagen så ringde jag till Högskolan och kollade resultatet från omtentan i Marknadsföring I... Fick höra att jag fick VG, så jag åkte dit och hämtade ut den en timme senare. Gissa vem som fick bäst av alla (vet inte om det var av alla som gjorde omtentan eller av alla på Marknadsförin I som hon menade)? Hur som haver så var det jag!!! Kan ni tänka er? Jag som verkligen inte är sådär överförtjust i Marknadsföring utan är mer en mattetjej. Tänka själv? Nej, inte min grej. Men lyckades få 52 av 60 poäng och detta gav mig ett lysande VG och kommentar från läraren "Bra tenta!" Weho! Ibland blir jag bra stolt över mig själv, och ibland känner jag för att faktiskt få skryta lite... eller inte skryta, men skriva av mig min glädje. För ibland kan jag faktiskt inte förstå att det går så bra för mig, att jag faktiskt lyckas?

Inte nog med ett bra resultat i skolan, igår fick jag även ett paket från mamsen, som äntligen har kommit hem från sitt år i Spanien, en påse med 10 nagellack! Riktigt glad blev jag, dessutom låg där i påsen två par lösfrallor och lite rhinestiones plus två ark med nagelstickers!

Imorn slänger jag upp bilder på mina nya godbitar. See ya tomorrow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0