Städdag

Idag är en sådan dag som det faktiskt känns roligt att städa. Har du varit med om det någon gång? Så får jag lite då och då, men det värsta då är att jag tycker det är skitroligt och vill göra allt riktigt noggrant. Sen när dagen har gått så har jag endast hunnit halvvägs och hela bokhyllan ligger på golvet ungefär, allt eftersom jag ju skulle sortera hela hyllan och göra den snygg igen.

Idag är en sådan dag. Jag har dragit ur ALLT ur mammas gamla brudkista, ställt i alla spritflaskor vi har så man slipper ha dem framme skräpandes. Men.... problemet är nu vart jag ska stoppa iväg allt annat som låg i den ganska stora brudkistan som rymmer ganska mycket?

Hittade dessutom en påse fylld med massa parfymprover och några hudvårdsprover. Dock så är det mest för herr, iallafall parfymerna, finns någon enstaka damparfym kvar. Antingen så lägger jag ut den på Tradera, eller så lägger jag ut en tävling här om den, är det isf någon som är intresserad?

I all röra så hittade jag dessutom fem ofullständiga kortlekar. Vad sjutton ska jag med dem till?! Alla ser ju dessutom olika ut på baksidan så man kan ju inte slå ihop dem heller. Hmm.... Ena kan jag iofs spara, den är full av drinkrecept, men resten får nog åka i skräpkorgen. Suck så drygt det här blev. Varför skulle jag sätta mig här för? Mycket trevligare än att städa ju!

Nej, nu blir det att ta tag i detta igen så det blir klart. Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: tack! :)

2009-05-10 @ 11:12:41
URL: http://www.sbxbeauty.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0