Någon som kan designa websidor?

Jag har kört fast! Därför måste jag fråga er om hjälp. Jag behöver nämligen lite designhjälp till WordPress.org
Just nu är jag heeeelt lost och jag vet inte alls hur jag ska få den nya sidan som jag vill.

Så... är det någon duktig tjej eller kille därute som är duktig med css, html och/eller Wordpress överhuvudtaget så får ni gärna kontakta mig, antingen här under i kommentarerna eller maila mig på [email protected]


Och till er andra som är som jag som inte fattar något av bloggdesign.... det är spännande nu, den nya sidan ligger i startgropen, domän är inköpt och jag är lyrisk!

Kommentarer
Postat av: sara

hur mycket kostade det? :o

2009-10-15 @ 23:04:00
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/
Postat av: S A N N A ♥

Wordpress är väl PHP? (:

2009-10-16 @ 07:25:27
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: sara

sv: okej :D är bara nyfiken ;) hehe. Och jag mår bra :D hur mår du själv?

2009-10-16 @ 15:36:23
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/
Postat av: Lauren

coolt visste inte att man kunde köpa blogg designs, var gör man det och vad kan det kosta?



Hur är det med dig annars? vad har du haft för dig på senaste?



Miss you.



Kram

2009-10-25 @ 17:49:01
URL: http://www.metrobloggen.se/roadtofreedom
Postat av: frida

smart att köpa en domän om du ändå inte kan fixa sidan snygg..?

2009-10-29 @ 12:27:16
Postat av: Naildesign

frida: det finns alltid hjälpsamma människor därute, även om det också finns de som bara missunnar folk också......



Men det är väl klart jag ska ha en egen domän om jag ska fortsätta med detta. Jag vill få den här bloggen och nageldesign överhuvudtaget att bli stort i Sverige och i Världen, i USA har jag redan massor med anhängare och därför vill jag att även dessa ska få ta del av bloggen och inte bara mina tutorials.



Så även om jag idag inte är så duktig på att designa hemsidor så lär jag mig mer och mer för varje dag, det tar bara lite längre tid helt enkelt.



Så ja, som svar på din fråga/konstaterande, det var klokt av mig att köpa en egen domän, för sjuttsiken vad jag lär mig av detta.



Hoppas ditt eget bloggande går framåt och att du förhoppningsvis lär dig att vara lite positiv gentemot dig sälv och även andra, det gör livet så mycket härligare...

2009-11-02 @ 08:11:58
URL: http://naildesign.blogg.se/
Postat av: Frida

men herregud! jag menade inte att vara elak eller oförskämd, jag tyckte bara att det va lite konstig, för tänk om ingen hade haft tid att hjäpla dig? Men du kanske har kompisar som är duktiga på sånt? Jag personligen känner ingen som är kan webbdesign. Och tro mig, jag är en possitiv människa, man ska inte döma andra så snabbt min vän. Jag är glad för din skulle att det går frammåt med den nya hemsidan och hoppas att vi inte hamnade "on the wrong foot" med varanadra pga detta, för det va verkligen inte min mening.

2009-11-15 @ 12:18:25
Postat av: Therése

frida: vilken tur! Uppfattade det bara som det, men det skrivna ordet är ju alltid lite lurt när man inte kan höra tonfall.



Nej då, klart vi inte är på wrong foot, jag vet inte ens vem du är så och jag skulle aldrig vilja vara ovän med någon. Bara onödigt.



Snart är iallafall nya sidan klar och kommer lanseras inom någon vecka :D

2009-11-15 @ 18:29:11
URL: http://naildesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0