Så mycket häftigt som händer!

Massor med ursäkter till er söta läsare, det är tomt här. Men jag börjar se ljuset i tunneln nu och jag lääängtar verkligen efter att få sätta igång på riktigt igen. För då banne mig ska vi köra järnet!

Det ni får se fram mot vid nypremiären av Naildesign är:

Tre stora paket med grejer från; Cherryculture, Dollarnailart och från Fyrinnae! Jag är kär är det jag kan säga än så länge!

Förhoppningsvis ett naildesign under en egen domän

Nya fräscha tutorials

Nya tävlingar

och kanske en internationalisering med även engelsk översättning

(for you international readers, maybe I will start to translate the swedish into english)



Så det är vad ni kan se fram mot under Novembermörkret. Hoppas det är lite goda nyheter och att ni är lika glada som jag är ;) Har ni några egna önskemål så lämna gärna en kommentar

En sak till som jag måste berätta som jag är så sjukt glad över är att min youtubekanal (anv.namn: tesoja) har nått över 1000 subscribers! Helt sanslöst! Jag är verkligen mållös!


Men för nu får det här inlägget räcka, nu ska jag dra i mig lite snabb näring för att sen dra iväg på spinning. Ha det så underbart, så ses vi framöver.


Kommentarer
Postat av: Dalia

Gud vad glad jag blir =)

Längtar tills dess.

Hmm... det skulle vara kul om du berättade lite om hemsidorna som du beställer ifrån. Leveranstid, frakt- och tullkostnader o sånt ;)

2009-10-10 @ 11:40:40
Postat av: anna

LYCKA ÄR!

2009-10-12 @ 10:25:40
URL: http://amatory.blogg.se/
Postat av: Lauren

Wohooo Fan va skojj att det går så bra! ska bli kul o se de nya tutorials.

Puss puss

2009-10-13 @ 21:08:37
URL: http://www.metrobloggen.se/roadtofreedom
Postat av: ingegerd

gud så roligt det låter!!ser fram emot detta!!!

2009-11-01 @ 11:20:21
URL: http://nicecandylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0