I'm hooome!

Nu är jag hemma efter en underbart skön semester i Tunisien, sol varje dag och ofattbar värme! Dock så var det kanske inte världens roligaste ställe att åka till när det kommer till mat, shopping och promenader. Men det hör till något annat än en nagelblogg.

Tänkte visa er något som jag är grymt förvånad över, hur bra min manikyr höll under resan.


Detta är alltså mina naglar efter en veckas av sol, poolbad, havsbad och sandiga stränder. Visst har det väl hållt helt sanslöst bra? Det syns lite vitt längst ut på tippen, men det är nog inte ens en millimeter. Det som har flagat i sidorna (som inte syns på bilden) är det som jag själv har suttit och pillat. Nej, jag är mäkta imponerad!

Som grund använder jag ett lager NailTek Foundation III, sedan två lager med ColorClubs All In som är det turkosa lacket, de vita strecken är av ArtClub White, sedan avslutade jag med ett lager av topplacket Orly Top2Bottom.

Vet inte vilken av komponenterna det är som har fungerat så bra, men mycket är nog tack vare NailTek Foundation, utan det hade nog lacket chippat sig. Men jag vet inte riktigt. Glad är jag iallafall!

Idag blir det att ta bort den turkosa zebran och ersätta den med något annat, vad vet jag inte riktigt ännu.
 Har du något önskemål?


Kommentarer
Postat av: sara

vad härligt med tunisien!! helt otroligt hur bra naglarna höll! :o

2009-09-08 @ 18:11:04
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/
Postat av: Natalie

Något höst:igt? Tänker på de vackra färgerna löven blir nu på höstkanten :)

2009-09-08 @ 20:56:23
URL: http://blackdiary.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jag och en kompis har planerat att åka till Tunisien om några månader. Kan du inte skriba om resa + bilder, please?! :D<3

2009-09-10 @ 19:36:11
Postat av: Nikki

vet att det kanske låter simpelt men något tiger/zebra aktigt vore kul. Eller flamingo inspirerat!

2009-09-12 @ 22:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0